Igår var det dags igen

Det har väl varit en knapp vecka sedan jag var på gymmet. Vet inte riktigt varför men det har helt enkelt inte blivit av. Igår gick jag dit igen. Tänkte jag skulle ge löparbandet en chans till. Och det är ju skönt! Känner verkligen att det tar i alla muskler men det värsta är ju efteråt då hela världen gungar! Golvet är som en båt på öppet, stormande hav - det gungar rejält!! Det känns lite som om man vore berusad så det är lite läskigt. Men jag tror jag vet varför: ovana och vätskebrist för igår var det något bättre än första gången då jag faktiskt fick avbryta all träning och gå in i omklädningsrummet och gråta en skvätt. Ja, jag gjorde det faktiskt för jag ville träna mer men kunde helt enkelt inte. Ja, ja, nu gick det ju bättre igår, golvet gungade inte lika farligt och jag kunde genomföra träningspasset! Jippii

Kan inte hjälpa det men en gammal sång dyker upp i huvudet. Den går ungefär så här: "Gungar, det gungar, det gungar, det gungar....."  Känner ni igen den?

Dags att ta sig till sjösjukebandet igen så cya later alligator

Kommentarer
Postat av: Anonym

Varför vill man träna om man mår så där????? Vet inte om du är duktig eller lite knäpp! ;)

2009-08-13 @ 12:53:28
Postat av: Anonym

Jo förstår du, det är skönt när jag är mitt uppe i det. Känner att musklerna får arbeta och mina behöver verkligen göra det och det är underbart. Så jag hoppas att sjösjukan ska gå över när jag har vant mig vid löpbandet. Det blir faktiskt bättre för varje gång! Duktig eller dum? Tja, jag vet inte, lite av varje kanske :-)

2009-08-13 @ 13:40:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0