Regn och rusk

Det har regnat några dagar nu och det börjar bli trist. Inte kan man gå ut och njuta av den lilla sommarvärme som finns kvar utan att bli genomblöt och inte kan man gå ut på stan heller. Det blir inomhusaktiviteter för hela slanten istället. Nu hör det till saken också att jag fortfarande är förkyld så några utomhusaktiviteter i form av att gå på stan eller i någon shoppinggalleria blir det inte för då blir jag genomsvettig, helt slut och får svårt att andas. Gymmet (god knows I need it!) är inte heller att tänka på. Nej, inomhus = hemma och DET är inte lika roligt! 

Idag vaknade jag dessutom samtidigt som Damir, som har börjat jobba = tidigt. Jag åt frukost och drack mitt morgonkaffe men nu börjar jag bli trött igen. Kanske behöver jag sova lite till, jag är ju ändå inte riktigt frisk ännu. Börjar jobba gör jag om precis en vecka. Just nu känns det ganska neutralt, varken vill eller vill inte. Men det blir säkert bra när den tiden kommer. Man måste väl ta tjuren vid hornen ändå? Det jag ser fram emot är att bli frisk så att jag orkar njuta av sista semesterveckan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0